top of page

LIEBHERR P137 WS L – SUPER

Port of Adria AD Bar sa zadovoljstvom najavljuje zvanično puštanje u operativni rad novog kontejnerskog krana – Liebherr P137 WS L-Super.

Puštanjem u operativni rad novog krana, Port of Adria utrostručuje produktivnost u rukovanju kontejnerima.

Tip krana je P137, portalnog je tipa i ima dohvat od 137 stopa (42 m), dovoljno da dohvati 14. kontejnerski red na brodu. Ima dohvat prema od 14 m prema kopnu i nosivost od 68 t sa kukom, 40 t kada podiže jedan kontejner i 60 t kada podiže dva. Kran je opremljen nerazdvajajućim sprederom za pretovar dva dvedesetostopna kontejnera.

Prije privatizacije, raspoloživi kontejnerski kran bio je u mogućnosti prosječno da izvrši 17 – 18 pokreta na sat. Nakon realizacije planiranih investicija uključujući terminalski softver, horizontalnu mehanizaciju, kupovinu Gottwald HMK 260 E pokretne lučke dizalice - univerzalne mašine koja može da rukuje kontejnerima, a sada nabavkom novog Liebherr SSG krana, Port Adria će povećati efikasnost i sada može izvršiti prosječno 50 pokreta na sat.

Novi kontejnerski kran proizvela je renomirana njemačka kompanija Liebherr. Dopremljen je u Port of Adria početkom februara 2017. godine. Težak je 995 t, visok 59,5 m, a njegova montaža je trajala 8 nedjelja.


PORT ADRIA je postala član Global Ports Holdinga (GPH), vodećeg operatera sa raznovrsnim portfoliom kruz i komercijalnih luka u Mediteranu, Atlantiku i Azisko-pacifičkom regionu. Kao najveći svjetski operator kruz luka, GPH ima portfolio od 12 kruz i 2 višenamjenske luke (kruz i komercijalne) u 8 zemalja. Zvanične komercijalne luke su Port Akdeniz - Antalija, Turska i Port of Adria - Bar, Crna Gora. Od maja 2017. godine, Global Ports Holding se kotira na Londonskoj berzi, a strateška namjera je širenje prema Karibima i Aziji.

PORT OF ADRIA predstavlja važnu kariku u lancu intermodalnog transporta u regionu, zbog svoje povezanosti sa prugom Bar – Beograd, mrežom drumskog saobraćaja i svim povlasticama poslovanja u Slobodnoj zoni koja obuhvata čitavu teritoriju Port of Adria.

PORT ADRIA je od januara 2014. godine realizovala niz investicija uz podršku kompanije Global Ports Holding. To uključuje nabavku nove horizontalne i vertikalne mehanizacije i opreme, rehabilitaciju infrastrukture, ulaganje u najnovije IT i softverske sisteme, upravljanje bezbjednošću, sve u cilju poboljšanja kvaliteta usluge i uslova rada zaposlenih kroz modernizaciju radnog prostora i primjenu savremenih tehnologija.

PORT OF ADRIA pokriva površinu od 518.790 m² sa operativnom obalom dužine 1.440 m i zatvorenim skladišnim kapacitetom od 76.000 m². Na svih 9 vezova postoji mogućnost istovremenog prihvata različitih vrsta brodova u skladu sa međunarodnim standardima.

PORT OF ADRIA kontejnerski terminal je u potpunosti opremljen za iskrcaj, ukrcaj i sve ostale manipulacije kontejnerima: punjenje i pražnjenje koje se obavlja na otvorenim i u zatvorenim skladištima, ricanje i razricavanje, čišćenje, pranje kontejnera vodom ili hemikalijama, popravke kontejnera, usluge frigo kontejnera. Specijalizovana Frigo stanica, kapaciteta 270 kontejnera za skladištenje, u skladu sa ISO standardima, obezbjeđuje adekvatno skladištenje kontejnera sa zamrznutom robom. Sistem za video nadzor instaliran na cijelom lučkom području pruža maksimalnu sigurnost i bezbjednost kontejnera.

Realizovane investicije, raspoloživa lučka oprema, kao i povećani protok tereta, dokazuju da Port of Adria intenzivno razvija kapacitete komercijalne luke koja se bavi kontejnerskim i generalnim pretovarom.

Osim svoje primarne djelatnosti koju karakteriše pretovar tereta, Port of Adria je ponosna što je predstavila kruz turizam gradu Baru. Port of Adria je upisana na mapu svih vodećih međunarodnih kruz kompanija, uz obimnu ekspertizu i mrežu kontakata kompanije Global Ports Holding, što je rezultiralo posjetom 8.660 turista Baru u 2016. godini, očekivanih 10.200 turističkih posjeta u 2017. godini, i najavu od 25.500 posjeta za sezonu 2018.

Tags:

Archive
Search By Tags
logo.png
bottom of page